powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ..... ΤΙΝΟΣ?

ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ..... ΤΙΝΟΣ?
Αυτή την απορία είχε ο συνάδελφος glourg19 στην άλλη όχθη του ποταμού, στο volosbet.
Και ο παρ' ότι ο οικοδεσπότης του μπλοκ ξέρει ακριβώς την ιδιότητά μου, δεν θέλησε να το διευκρινίσει.
Λοιπόν για να το θυμίσω σε όσους το ξέχασαν, μια και το γράφω από την πρώτη ανάρτηση αυτού του μπλοκ και για να ενημερώσω τους συναδέλφους που το αγνοούν σας παραθέτω τα στοιχεία τα οποία συνόδευαν την αίτησή μου να γίνω μέλος του volosbet. Είναι δηλαδή σε πλήρη γνώση του Βαρακλιώτη.
"Διατηρούμε με την σύζυγό μου ένα μικρό πρακτορείο ΟΠΑΠ και ΟΔΙΕ στη Θεσσαλονίκη. Το πρακτορείο είναι στο όνομα της συζύγου με το οποίο ασχολούμαι και εγώ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ. Υπαλλήλους δεν έχουμε, ούτε άλλα εισοδήματα. Έχουμε όμως τρία παιδιά με το μικρότερο να μην έχει κλείσει ακόμη τα 4 και όπως καταλαβαίνεις η αγωνία μου για το μέλλον τους είναι μεγάλη. Έχω απογοητευτεί τόσο από τον ΟΠΑΠ, όσο και από τους συνδικαλιστές μας. Επειδή τόσα χρόνια τα λέω (τα παράπονά μου) στη σύζυγο και αυτή σε μένα, θα ήθελα να τα εκφράσω και κάπου αλλού, σε συναδέλφους, που θα μας καταλαβαίνουν"
Αυτό το email έστειλα στον Βαρακλιώτη πέρυσι το φθινόπωρο.
Εργάζομαι λοιπόν στο πρακτορείο της συζύγου μου 9π.μ. με 9μμ. 7 ημέρες την βδομάδα, 360 μέρες το χρόνο. Καθώς έχουμε και Ιππόδρομο κλείνω μόνο 2 μεσημέρια τη βδομάδα (Τρίτη – Πέμπτη).
Αυτό συμβαίνει τα τελευταία 12 χρόνια που σταμάτησα την δουλειά που έκανα πρίν και ασχολήθηκα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το πρακτορείο αφήνοντας τη σύζυγο να αφιερώσει περισσότερες ώρες στο σπίτι και στα παιδιά μας. Τα προηγούμενα χρόνια απλά βοηθούσα τη σύζυγο.
Αν υπολογίσεις και τις ώρες που λόγω champions league, uefa κ.λ.π. και κάτι εμβόλιμες Ιπποδρομιακές, το ωράριο αυτό επιμηκύνεται, περνάω περισσότερο από την μισή ζωή μου στο πρακτορείο. Άλλωστε όποιος περάσει ή τηλεφωνήσει στο πρακτορείο το διαπιστώνει αμέσως καθώς θα με βρει πάντα εδώ.
Οι «κατήγοροί» μου αντίθετα δεν αφιερώνουν ούτε τις μισές ώρες στο πρακτορείο τους καθώς και υπαλλήλους έχουν και άλλες δραστηριότητες για να αυξάνουν το εισόδημά τους. Δεν είναι κακό αυτό. Καλά κάνουν και μπράβο τους. Αυτό όμως δεν μπορεί να τους κάνει να ισχυρίζονται ότι πονάνε τη δουλειά μας περισσότερο από μένα που στο κάτω κάτω αυτή είναι και το μοναδικό αποκούμπι της οικογένειάς μας.
Εγώ αισθάνομαι πράκτορας. Κι ας δηλώνω άνεργος στη φορολογική μου δήλωση.
Όλα αυτά είναι σε γνώση του Βαρακλιώτη γιατί εκτός από γραπτώς του τα έχω κάνει γνωστά και προφορικώς μια και μιλήσαμε κάποιες ώρες τηλεφωνικώς.
Όποτε χρειάστηκε όμως η μαρτυρία του για την ιδιότητά μου, σφύριζε αδιάφορα.
Και όλ’ αυτά γιατί έχω άποψη και μάλιστα διαφορετική απ’ αυτούς. Τους ενοχλεί η διαφορετική άποψη. Όταν τους ζητάς εξηγήσεις και αδυνατούν να επιχειρηματολογήσουν σου λένε: Είσαι πράκτορας; Τι να τους πεις;
Παρηγορούμαι μόνον με την ιδέα ότι ο Λόρδος Βύρωνας δεν ήταν Έλληνας, ενώ ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ήταν.
Αυτό δεν πήγαν να σου κάνουν κι εσένα συνάδελφε Γιάννο; Μόλις η λογική σε οδήγησε να ζητήσεις περαιτέρω εξηγήσεις και εγγυήσεις τέθηκε θέμα. Είσαι πράκτορας; Και ο οικοδεσπότης που ξέρει ποιος ακριβώς είσαι τι έκανε;
Σφύριζε αδιάφορα!!! Χρειάστηκε να επικαλεσθείς την μαρτυρία του την οποία και πάλι δεν σου παρείχε.
Και στη επίμονη ερώτησή σου για τα φρουτάκια και την αποκλειστικότητα; Απάντησε; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Γιατί θέλει γεμάτα παντελόνια όπως λέει κάποιος συνδικαλιστής μας για να απαντήσεις και να τεκμηριώσεις την απάντηση.
Αντ’ αυτού αοριστίες και αερολογίες. Ακόμη και όταν η ερώτησή σου έγινε πολύ συγκεκριμένη: «Αν ο οπαπ πάρει τα φρουτάκια μαζί με τον Κόκκαλη τυχαίο όνομα έτσι, τί γίνεται? Τα βγάζει έξω απ' τα πρακτορεία αφού δεν τα έχει μόνος του ή τα δίνει ο Κόκκαλης στο δίκτυό του και ο οπαπ στα πρακτορεία μόνο. Αυτά πρέπει να ξεκαθαριστούν νομίζω. Είναι σοβαρά.»
Πήρες απάντηση Γιάννο; ΟΧΙ βέβαια. Γιατί η απάντηση θέλει γεμάτα παντελόνια Γιάννο. Γιατί η απάντηση τους εκθέτει αφού φανερώνει τις επιδιώξεις τους. Έχω αναφερθεί σε προηγούμενη ανάρτηση για τις επιδιώξεις τους.
Θα σου απαντήσω εγώ λοιπόν Γιάννο.
ΑΝ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ή ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ, Ο ΟΠΑΠ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΟΣΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ. ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟ.
ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ : ΤΑ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ. (ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ, ΠΡΩΗΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΦΕ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ)
Όποιος μπορεί λοιπόν ας επιχειρηματολογήσει σε αυτό το θέμα. Ας μας πει πως θα σταματήσει τον ΟΠΑΠ από το δικαίωμα που του δίνουμε με αυτή τη σύμβαση (το κομμάτι της σύμβασης για την αποκλειστικότητα) να δώσει τα φρουτάκια σε 1000 μόνο πρακτορεία και 2000 άλλες αίθουσες 200 τετραγωνικών μη πρακτόρων. Όταν μάλιστα θα μπορεί να επικαλεσθεί λόγους κακής εκτέλεσης των συμβατικών υποχρεώσεών μας λόγω της σύμβασης και λύση αυτής σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων κ.λ.π. Ρωτήστε να μάθετε τι συνδικαλισμό μπορείς να κάνεις όταν έχεις υπογράψει ΑΤΟΜΙΚΕΣ και όχι συλλογικές συμβάσεις.
Όσο γι αυτούς που θέλουν να έχουν ιδίαν αντίληψη για το τι συνέβη και αποχώρησα από το volosbet ας διαβάσουν τα σχόλια της σχετικής ανάρτησης εδώ.
Κυρίως για σένα glourg19 θα ήταν χρήσιμο να το διαβάσεις μια και εντάχθηκες στην παρέα πολύ μετά την αποχώρησή μου και δεν έχεις ιδίαν άποψη για το τι έγινε.
Από το volosbet αποχώρησα γιατί ο οικοδεσπότης του (Βαρακλιώτης) δεν υπερασπίστηκε, ως όφειλε, το δικαίωμά μου να έχω αντίθετη άποψη απ’ αυτόν (βλέπε το γνωστό ρητό του Βολτέρου), αφού δεν έβρισα και δεν προσέβαλα κανέναν, παρά μόνο επιχειρηματολογούσα ενάντια στις απόψεις τους. Αντίθετα έγινα δέκτης προσβλητικών αναίτιων σχολίων.
Ελπίζω να σου απάντησα Λεωνίδα στο γιατί αποχώρησα και να έγινε σαφές ότι δεν είχα κανένα πρόβλημα με την παρέα. Όσο για το «μαγαζί» μου όπως το λες, δεν είναι πιο στυλάτο. Είναι πιο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ. Εδώ κανείς δεν θα σου την «πέσει» αν έχεις διαφορετική άποψη και θα νοιώθεις πάντα ότι μπορείς να εκφράζεις την άποψή σου ελεύθερα.
Και κάτι ακόμη. Τα σχόλιά μου υπόγραφα ως giannis και όχι ως yannis ή κάπως αλλιώς.
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Χρήστο. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσω το γιατί.

16 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα gianni. Δυστυχώς σε κάποιους δεν αρέσει ο αντίλογος. θέλουν να παίζουν μόνοι τους σε γήπεδο που δεν είναι αποκλειστικά δικό τους. Γιατί ντε και καλά προσπαθούν να μας πουν πως όλα είναι καλά. Η σύμβαση που θα υπογράψουμε, ( όπως λένε ) έχει πολλά σημεία που θα τα βρούμε στο μέλλον μπροστά μας. Μας έχουν περιορίσει σε ένα καίριο σημείο της σύμβασης. Για τα παραθυράκια τα οποία ανοιγοκλείνουν ούτε κουβέντα.
Μια ρουκέτα ήρθε στην προ εβδομάδος Γενική Συνέλευση της ΠΟΕΠΠΠ. Η επιτροπή ανταγωνισμού μας αναφέρει σαν εμπορικούς αντιπροσώπους και όχι σαν επιχειρηματίες !!!!!!!! Μήπως θέλει και εδώ επιστημονικό ψάξιμο;

chalkidona.online@gmail.com είπε...

Δεν υπάρχει λόγος να ευχαριστείς. Εγώ νομίζω πως από τότε που έφυγες από το volosbet έχει χαθεί και η αντίθετη-τεκμηριωμένη άποψη. Ίσως κάποιες φορές να ήσουν "σκληρός"και επίμονος ιδίως με τον Κλωνάρη αλλά (κατά την γνώμη μου) σχεδόν πάντα μέσα στα πλαίσια της ευπρέπειας. Πέρα από όλα αυτά άσχετα αν διαφωνώ σε πολλά μαζί σου πρέπει να έχεις το δικαίωμα να τα λες.

Και στα δικά μας τώρα
Πως θα τα πάρουν λίγοι τα "φρουτάκια" αφού στη σύμβαση αναφέρει πως ότι ισχύει για έναν θα ισχύει για όλους?

Giannis είπε...

Είναι απλό Χρήστο. Ο ΟΠΑΠ γνωρίζει ότι έχει τόσα μαγαζιά πάνω από 100τμ., τόσα πάνω από τα 150τμ. κ.λ.π.
Άν λοιπόν θέλει να δώσει τα φρουτάκια σε 1000 πρακτορεία, δεν έχει παρά να δει πάνω από πόσα μέτρα είναι αυτά τα 1000 μαγαζιά. Έστω λοιπόν ότι αυτά τα τετραγωνικά μέτρα είναι 180. Θέτει λοιπόν ως προϋπόθεση τα 180τμ.
Για να μην πουν κάποιοι ότι κάνω σενάρια πάλι σας παραθέτω τι λέει ο Κλωνάρης στη σημερινή του επιστολή:
"Δεν γίνεται λοιπόν ο καυγάς για το τι θα γίνει αν κάποτε μπουν τα «φρουτάκια» και αν δεν πάρει η ΟΠΑΠ αποκλειστική άδεια και αν τα βγάλει και εκτός πρακτορείων. Η υποχρεωτική αρχή της «ισότιμης αντιμετώπισης» μας εξασφαλίζει πως όποιο πρακτορείο πάρει κάποιο νέο παιχνίδι με προϋποθέσεις, αυτές οι προϋποθέσεις θα ισχύουν αυτομάτως για ΟΛΟΥΣ."
Αυτές οι προϋποθέσεις θα ισχύουν για όλους. Δεν λέω όχι.
Το θέμα είναι ότι αυτές οι προϋποθέσεις δεν καλύπτουν όλους.
Καλύπτουν μόνο όσους έχουν μαγαζί 180τμ.
Θέλει ο ΟΠΑΠ να δώσει σε 1500 μαγαζιά φρουτάκια; Κατεβάζει τα μέτρα σε 150. Θέλει να δώσει σε 800 μαγαζιά; Ανεβάζει τα τετραγωνικά μέτρα στα 200.
Τον εμποδίζει κανείς να το κάνει;
Η σύμβαση δεν του το επιτρέπει;
Σαφώς και του το επιτρέπει.
Θα έρθουν τώρα κάποιοι άλλοι και θα πουν: Η ΠΟΕΠΠΠ θα το παλέψει τότε και δεν θα επιτρέψει τον ΟΠΑΠ να το κάνει.
Και εγώ λέω: Έχουμε κανένα λόγο να δώσουμε στον ΟΠΑΠ αυτή την δυνατότητα τώρα και να πολεμήσουμε να την πάρουμε πίσω όταν θα πάει να την εφαρμόσει; Γιατί δεν αποκλείουμε αυτή τη δυνατότητα από τον ΟΠΑΠ από τώρα;
Ο μόνος λόγος που βλέπω εγώ είναι να θέλουν και οι συνδικαλιστές που χειρίζονται την υπόθεση να έχει ο ΟΠΑΠ αυτή τη δυνατότητα.
Έτσι θα μπορούν να απαλλαχτούνε από μας (τους 4500 πράκτορες εννοώ) με την συγκατάθεσή μας και φυσικά να αυξήσουν τα κέρδη τους
Βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας δηλαδή.
Βλέπεις που κολλάει και η δήλωση του εκ Ρόδου συνδικαλιστή που είπε ότι αργά η γρήγορα θα απαιτήσουν τον αφανισμό μας;
Βγήκε λοιπόν κανείς απ' αυτούς να μας πει τι μας περιμένει;
Κανείς.
Και να ξέρεις ότι το καταλαβαίνουν όλοι τους. Τους το εξήγησαν. Όπως τους εξήγησαν ότι αυτό δεν πρέπει να το καταλάβει ο κάθε πρακτοράκος σαν κι εμάς.
Αυτοί όμως είναι μέσα στα 1000 μεγαλοπρακτορεία και δεν τους νοιάζει τι θα κάνουμε εμείς. Την πάρτι τους κοιτάνε.
Αυτοί είναι η συμμορία όπως την αποκαλώ εγώ.

chalkidona.online@gmail.com είπε...

Είναι πάρα πολύ δύσκολο με οποιαδήποτε προυπόθεση κι αν θέσει ο ΟΠΑΠ να καταφέρει να "διαλέξει". Δεν πιστεύω πως όλοι αυτοί οι "μεγαλοπράκτορες" (όπως τους αποκαλείς) να πληρούν όλοι κάποιες συγκεκριμένες προυποθέσεις.
Πάντα κάποιοι θα μένουν απ έξω.

Giannis είπε...

Εγώ δεν λέω ότι θα διαλέξει πράκτορες Χρήστο.
Εγώ λέω ότι θα δώσει τα φρουτάκια στα 1000 μεγαλύτερα πρακτορεία και τα υπόλοιπα 4500 θα τα αφήσει με τα σημερινά παιχνίδια που απαξιώνονται χρόνο με τον χρόνο οδηγώντας τα σε κλείσιμο.
Αυτό ακριβώς το δικαίωμα του δίνουμε του ΟΠΑΠ υπογράφοντας αυτό το κείμενο.
Να επιλέξει τα 500, τα 800 ή τα 1000 μεγαλύτερα πρακτορεία του για τα μελλοντικά παιχνίδια. Αυτό θέλουμε;

steve@mess είπε...

και εγω καπωs ετσι το ερμηνευω αυτην την παραγραφο..εχω ομωσ μια απορια και μια ασ πουμε ενσταση..
1)αν απο 1000 που πληρουνται οι προυποθεσειs τα 800 ειναι στην αττικη και θεσσαλονικη τι κανει η υπολοιπη ελλαδα?δεν παιζει?
2)κακα τα ψεμματα οι απαιτησειs τιs αγορασ μεγαλωνουν..δεν μπορει να υπαρχουν μαγαζια 30&40 τμ.αs βρουν τροπο να μεγαλωσουν και αυτα.
(δεν ειμαι μεγαλοπρακτοραs)

vazelos είπε...

test

vazelos είπε...

Θα δωσει δηλ τα φρουτακια μονο βαση τετραγωνικων οχι βαση τζίρου?Και αν υπαρχει μια τρυπα που ειναι χρυσορυχειο?Δεν θα τα παρει?Συμφερει τον οπαπ αυτο?

Giannis είπε...

Σωστές οι παρατηρήσεις σου steve.
Για το πρώτο: Μπορεί να καλύψει αυτές τις περιοχές με νέους «πράκτορες». Αυτό είναι και το πρόβλημα. Να δώσει δηλαδή τα φρουτάκια σε μη πράκτορες. Ή να θέσει προϋποθέσεις διαφορετικές για κάθε νομό.
Κάνω το συνήγορο του διαβόλου εντάξει; Προσπαθώ να σκεφτώ πράγματα που μπορεί να κάνει ο ΟΠΑΠ έχοντας την υπογραφή μας σε αυτή τη σύμβαση.
Αυτό είναι το θέμα να βρούμε τρόπους να μην αφήσουμε τον ΟΠΑΠ να μας πετάξει εκτός στα μελλοντικά παιχνίδια.
Για το δεύτερο συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορεί να θέλουμε τα φρουτάκια και να προσφέρουμε στον ΟΠΑΠ μαγαζιά 30 και 40 τετραγωνικών. Ούτε φυσικά ωράριο 9πμ. με 9μμ Πρέπει να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες.
Εδώ όμως υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες. Εγώ για παράδειγμα θέλω να τριπλασιάσω το μαγαζί μου. Είμαι διατεθειμένος να κάνω και τις απαραίτητες επενδύσεις. Πού να πάω όμως; Έχω πρακτορείο στα 130μ. από την μία πλευρά και στα 150μ. από την άλλη. Μπορώ να κινηθώ 1-2 οικοδομές δεξιά αριστερά και απέναντι.. Διαφορετικά θα ξεσηκωθούν οι γείτονες συνάδελφοι και με το δίκιο τους. Τι πρέπει να κάνω; Να ανατινάξω το διπλανό μαγαζί για να τον αναγκάσω να φύγει και μετά με μπράβους να «πείσω» τον ιδιοκτήτη να μου το πουλήσει ή τουλάχιστον να μου το νοικιάσει; Αυτό είναι το δικό μου πρόβλημα. Υπάρχουν ανάλογα προβλήματα σε άλλους συναδέλφους.
Τι προδιαγραφές πρέπει να έχει το νέο μαγαζί; Πόσα μέτρα να είναι;
Αν όπως λένε για τα φρουτάκια πρέπει να φτιάξουμε άλλο μαγαζί; Και πού θα το φτιάξουμε αυτό; Θα ισχύουν οι περιορισμοί με τα σημερινά πρακτορεία σε αποστάσεις κ.λ.π.;
Και χιλιάδες άλλες ερωτήσεις.
Μας λέει τίποτε ο ΟΠΑΠ; ΟΧΙ.
Κάποιοι θα πούνε ξέρει; Εγώ λέω ξέρει. Έχει βουίξει ο τόπος ότι κάποιοι πράκτορες εκ των διαπραγματευτών της σύμβασης ετοιμάζουν μεγάλα μαγαζιά. Λέτε να έχουν το κληρονομικό χάρισμα; Ή του το σφύριξε κάποιο πουλάκι;
Ο ΟΠΑΠ λοιπόν θέλει να μπορεί να δίνει όπου επιθυμεί άδειες για νέα παιχνίδια. Θα σου πεί εσένα ξαφνικά θέλω άλλο μαγαζί αμιγές για φρουτάκια 200τ.μ. Δεν μπόρεσες σε 1-2 μήνες; Δίνω άδεια αλλού. Έτσι λοιπόν είσαι εκτός.
Αν όμως δεν του δώσουμε αυτό το δικαίωμα από τη σύμβαση θα τον αναγκάσουμε να θέσει προϋποθέσεις έγκαιρα, φανερά και θα τις γνωστοποιήσει σε όλους. Αφού δεν θα έχει άλλες λύσεις εκτός δικτύου θα απευθυνθεί αναγκαστικά σε μας.
Και τότε ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Έκανες μαγαζί 100 τ.μ;. 5 φρουτάκια. 200μ.; 10 φρουτάκια. Έμεινες στο παλιό σου μαγαζί των 30 μ.; 1 φρουτάκι. Και ας κανονίσει ο καθένας αν θέλει να δουλέψει και πόσο.

Giannis είπε...

Αυτό λέω κι εγώ Βάζελε.
Δεν μας λέει τίποτα.
Δεν το νοιάζει να μας πει για να προετοιμαστούμε. Του δίνουμε αυτό το δικαίωμα με τη σύμβαση, αφού μπορεί να βάλει άλλους. Άν έχει όμως μόνο εμάς, θέλει δεν θέλει θα μας τα πει να προετοιμαστούμε.

Unknown είπε...

Καλησπέρα αδέλφια. Ακούστηκε πως μπορεί να υπάρχουν παιγνίδια που δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν κοντά σε σχολεία. Επίσης ακούστηκε πως τα νέα παιγνίδια δεν θα υπάρχουν σε σημεία πώλησης κάτω από κάποια μέτρα. Βλέπω πως έχουμε πολύ δρόμο ακόμη. Για μένα η βόμβα εάν είμαστε επιχειρηματίες ή εμπορικοί αντιπρόσωποι θέλει ψάξιμο.

steve@mess είπε...

giannis συμφωνω σε πολλα απο αυτα που λεs..δεν κανειs τον συνηγορο του διαβολου..αποψη μου?(υγιειs αντιπολιτευση ισωσ).θα επρεπε ο ΟΠΑΠ να δωσει ενα στιγμα για το τι απαιτησειs θα εχει σε μελλοντικα παιχνιδια..Για νεεs αδειεs που λεs θα ειναι εγκληματικο για ολουs μαs.
παντωs το πιο δικαιο θα ειναι τα περιβοητα φρουτακια και οτι αλλο βγει να δωθουν με κριτηρια οπωs τισ μηχανεs κορονιδεs tax ticker tcecker..

Giannis είπε...

Ακόμη δεν το έχω ψάξει αυτό BEST.
Ξέρεις πως μπορούμε να βγάλουμε καμιά άκρη; Το διάβασα το κείμενο και δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα. Είναι πολύ νομικίστικο.
Και σε δικηγόρο της σειράς που το έδωσα δεν μπόρεσε να μου πει τίποτα. Μου είπε ότι χρειάζεται εξειδικευμένος δικηγόρος στα εμπορικά θέματα για να γνωμοδοτήσει.

steve@mess είπε...

θα παμε στα χωραφια ν ανοιξουμε πρακτορεια για να πληρουμε ολεs τιs προυποθεσειs.

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

test