powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

11 σχόλια:

Giannis είπε...

Μπας και γελάσει λίγο το χειλάκι μας ρε παιδιά!!!
Γιατί ΟΛΟΙ τώρα τελευταία μας έχουν ξεσκίσει!!!!!

chalkidona.online@gmail.com είπε...

Καλό το ευρωπαικό αλλά όχι και αργία. Ας κάνουν και αργίες όλες τις ημερομηνίες που πήραν ευρωπαικό τίτλο Η εθνική μπάσκετ, ο Παναθηναικός, ο Ολυμπιακός ο ΠΑΟΚ και ο Άρης στο μπάσκετ. Το έχουμε ξεφτιλίσει με τις αργίες, τις μεταφέρουμε και για να μην τις χάσουμε.
Αναλυτικά η επίσημη ανακοίνωση της ΕΠΟ: «Η ετήσια αργία της 4ης Ιουλίου, ημερομηνία κατάκτησης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2004, μεταφέρεται την Παρασκευή 3 Ιουλίου. Κατά συνέπεια, την Παρασκευή 3 Ιούλιου 2009, τα γραφεία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας και αυτά των Ενώσεων Μελών της, θα παραμείνουν κλειστά». Μην κουραστούμε και δουλέψουμε καλοκαιριάτικα.

Giannis είπε...

Άν είσαι τεμπέλης φίλε Χρήστο, ψάχνεις συνέχεια αιτίες κι αφορμές για να λουφάρεις.

Unknown είπε...

Είστε πολύ άδικη ρε παιδιά. Αυτό γίνεται κάθε 1000 χρόνια. Δεν ήταν μικρό επίτευγμα. Η Ελλάδα πρωταθλήτρια Ευρώπης!!!!!!!

Giannis είπε...

Εντάξει ρε best. Ίσως να μην το ξαναπάρουμε ποτέ!
Αλλά αργία γιατί;

chalkidona.online@gmail.com είπε...

Gianni για το τσιγάρο τι λες?

steve@mess είπε...

σε μενα παντωσ τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα οσο αφορα το τσιγαρο..

Giannis είπε...

Παιδιά και σε μένα είναι δύσκολα τα πράγματα. Έχω πτώση αρκετή.
Ελπίζω ότι δεν θα συνεχίσει έτσι.
Πάντως είναι νωρίς για συμπεράσματα. Ας περιμένουμε να δούμε που θα καταλήξει.

Unknown είπε...

Από πληροφορίες μου, στην χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΠΟΕΠΠΠ αποφασίστηκε να υπάρχει δυναμική αντίδραση προς όλους τους αρμόδιους φορείς, να εξαιρεθούν τα πρακτορεία από το μέτρο αυτό.
Στο πρακτορείο μου πάντως δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα, όταν είμαι εγώ, αφού εδώ και πολύ καιρό μεταξύ αστείου και σοβαρού τους προετοίμαζα. Όταν όμως λείπω ένας δυο προσπαθούν να πουλήσουν και λίγο μαγκιά. Προς το παρόν πρέπει να πειθαρχήσουμε στις εντολές του σωματείου μας, για να μην βρεθούμε στην μπλακ λιστ.

Giannis είπε...

Ούτε εγώ έχω πρόβλημα στο μαγαζί μου Best.
Από την πρώτη μέρα μάζεψα τα τασάκια και σε όσους ρώτησαν γιατί μας μπέρδεψαν με τα μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος τους ξεκαθάρισα ότι προς το παρόν στα πρακτορεία το κάπνισμα απαγορεύεται.
Οι πελάτες το σεβάστηκαν.
Οι παίκτες του ΚΙΝΟ όμως και μόνον αυτοί, μείωσαν το χρόνο παραμονής τους στο μαγαζί. Κατά συνέπεια και τον τζίρο τους.
Επιμένω όμως ότι είναι νωρίς για συμπεράσματα.
Δεν πρέπει να λειτουργήσουμε υπό το κράτος του πανικού που προκάλεσε η πτώση του τζίρου. Ας περιμένουμε.

informatione είπε...

http://underinformation.wordpress.com/2009/06/23/opap-agent/