powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2009

Αύξηση πωλήσεων 6%. Πέρυσι 19,8%
Κέρδη +3,5%. Πέρυσι +32,2%
ΚΙΝΟ +12%. Πέρυσι +21,7%
Στοίχημα -8,6%. Πέρυσι + 21,9%

Τα αποτελέσματα είναι σαφώς επηρεασμένα από την παγκόσμια οικονομική κρίση που έφτασε και στη χώρα μας.

Ο κ. Χατζηεμμανουήλ δήλωσε για τα αποτελέσματα:

“Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου μας επιτρέπουν να είμαστε αισιόδοξοι για τις επιδόσεις της εταιρείας το τρέχον έτος. Θεωρούμε εφικτή τη διατήρηση της ισχυρής κερδοφορίας, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες. Συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2008, οι πωλήσεις του «Πάμε Στοίχημα» εμφανίζονται μειωμένες, αυτό όμως οφείλεται στην πολύ διαφορετική εποχική ροή των αγώνων ποδοσφαίρου κατά τις αντίστοιχες περιόδους. Για τον ίδιο λόγο, παρατηρείται το αντίστροφο φαινόμενο κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο. Παράλληλα, οι μέχρι στιγμής ικανοποιητικές επιδόσεις των αριθμολαχείων μετά και τις πρόσφατες αναμορφώσεις τους, θεωρούμε ότι θα συμβάλλουν στην επίτευξη του στόχου μας για διατήρηση στα ίδια επίπεδα της κερδοφορίας στο σύνολο του 2009.”

Τα στελέχη του ΟΠΑΠ στο δελτίο τύπου μας το εξηγούν λίγο καλύτερα:

" ............. Οι επιδόσεις του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ το α’ τρίμηνο του 2008 ήταν εξαιρετικές κυρίως λόγω της αυξημένης συχνότητας αγώνων ποδοσφαίρου στα επιμέρους ευρωπαϊκά εθνικά πρωταθλήματα ενόψει της διοργάνωσης του Euro 2008 τον Ιούνιο ................. "

Μάλιστα το καταλάβαμε. Ο τζίρος στο στοίχημα έπεσε γιατί οι Ευρωπαϊκές ομάδες έπαιξαν περισσότερο μέχρι πέρυσι τον Μάρτιο έναντι του αντίστοιχου φετινού διαστήματος, για να τελιώσουν νωρίτερα τα πρωταθλήματα και να προετοιμαστούν οι εθνικές για το EURO.
ΑΥΤΟ ήταν που έριξε τον τζίρο κατά 8,6%.
Εντάξει το εμπεδώσαμε
Το επόμενο τρίμηνο έχει φέτος κάτι Σκανδιναβίες και Cofederation cup αντί του EURO που είχε πέρυσι. Τί να περιμένουμε στο τζίρο; -20%; -30%; Ο Θεός να βάλει το χέρι του.
Μήπως αντί να ψάχνετε ανόητες δικαιολογίες, παρασέρνοντας σε αυτές και τον πρόεδρό σας, λέω μήπως θα ήταν καλύτερα να ψάξετε τρόπους να βελτιώσετε το παιχνίδι κάνοντάς το πιο ανταγωνιστικό;
Άλλωστε πως να πείσετε σκεπτόμενους ανθρώπους με τέτοιες δικαιολογίες όταν τα νούμερα σας διαψεύδουν πανηγυρικά;
Μείωση είχαμε στο ΠΡΟΠΟ, ΠΡΟΠΟΓΚΟΛ, SUPER 3, και EXTRA 5 που αντιπροσωπεύουν το 2,3% του τζίρου του ΟΠΑΠ. Αμελητέα ποσότητα δηλαδή.
Μείωση είχαμε και στο στοίχημα κατά 8,6%. Το στοίχημα όμως αντιπροσωπεύει το 36% του τζίρου του ΟΠΑΠ. Είναι δηλαδή ένας από τους στυλοβάτες των πωλήσεων.
Ο άλλος στυλοβάτης του Οργανισμού που είναι το ΚΙΝΟ και αντιπροσωπεύει το 52% του τζίρου είχε αύξηση κατά 12%. Αυτό άλλωστε είναι λογικό.
"Σε περιόδους κρίσης ο τζόγος ανθεί" και ανεβαίνει. Έτσι λένε.
Τώρα πως ένα παιχνίδι που πηγαίνει με τον αυτόματο πιλότο χωρίς διαφημιστική υποστήριξη ανεβαίνει την ώρα που το Στοίχημα με έντονη διαφήμιση, υποστήριξη από δημοσιογράφους σε έντυπα και τηλεόραση πέφτει, μόνο εσείς μπορείτε να δικαιολογήσετε.
Τελικά μήπως δεν θέλετε το παιχνίδι να πάει καλύτερα; Μήπως άλλοι είναι οι στόχοι σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: