powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Τ ΆΙ ΓΙΑΝΝΙΟΥ

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τους φίλους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας να περάσουμε το χθεσινό βράδυ όλοι μαζί με καλή μουσική μεζεδάκια και κρασάκι.
Ιδιαίτερα τον μακρινό μας επισκέπτη που πραγματικά έκανε την έκπληξη.



Μετά τις τελευταίες εξελίξεις που σκόρπισαν θλίψη και απογοήτευση στο σύνολο σχεδόν των πρακτόρων, η χθεσινή βραδιά ήρθε να μας αποδείξει ότι μπορούμε να ελπίζουμε.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Γιάννης - Δόμνα

3 σχόλια:

Giannis είπε...

Μεσημέριασε κι ακόμη δεν έχω συνέλθει
Η Δόμνα που έπρεπε να ταξιδέψει για Πτολεμαΐδα από τις 6:30 π.μ., ξύπνησε στις 11:00 π.μ.
Η μικρή τελικά αν και χωρίς ηθική συμπαράσταση από την οικογένεια τσίμπησε το πρωινό της μεταλλιάκι (ασημένιο στα 200μ ύπτιο)
Το απόγευμα η μάχη είναι διπλή.
100μ. ύπτιο και σκυτάλη 4χ100 ελεύθερο.
Με τη συμπαράσταση πλέον της μαμάς και του μικρού αδελφού ελπίζουμε στο καλύτερο.

ililak είπε...

Μπορουμε και μεις που βρηκαμε μια πανεμορφη ζεστασια την γιορτινη σας μερα Γιαννη και Δομνα να πουμε και απο την δικη μας πλευρα ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
Λιγο μου ακουγεται απο την πλευρα μας αλλα και οσα να προσθεσω......παλι λιγα θα τα νοιωθω σε οσα μας δωσατε χθες οι ΔΥΟ ΣΑΣ!Αρα κλεινει εδω το θεμα προς το παρον.Ομως μια και ειπα οι ΔΥΟ ΣΑΣ ,βρισκω την ευκαιρια να μιλησω και λιγο ...συνομωτικα!!!γιατι σε μενα προσωπικα μου δωσατε και κατι επιπλεον χθες,που δεν ηταν στον μπουφε με τα πανεμορφα μεζεδακια,αλλα μου το προσφερατε οι δυο σας σε μενα και θα το θυμαμαι...Ωστε η ΕΛΛΕΙΨΗ ειναι αυτη που κανει ΑΙΣΘΗΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!!!
χμμμ!
ΡΕ !Την εκανα...με την πρωτη ευκαιρια και εγω!
Ετοιμος ειμαι.........

JOJOS είπε...

Γιάννη εμείς σε ευχαριστούμε για την όμορφη βραδιά που περάσαμε και τα υπέροχα εδέσματα που φάγαμε . όσο για την μικρή τα συγχαρητήρια μας και το απόγευμα να κερδίσει και τους υπόλοιπους αγώνες , αλλά δεν αγχώνομαι αφού είναι στον παοκ είναι σίγουρο :P