powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΜΕ !!!!!!!! ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ !!!!!!!!!!!!!!

Ο/Η socratis λέει:

Ένα σχόλιο για το φίλο μου το Λάζαρο.

Φίλε Λάζαρε, σαφώς και με ψήφισες εμένα και τους υπόλοιπους ως ΠΙΟ έξυπνους και ΠΙΟ ικανούς!

Τι νόμιζες;

Ότι ψήφισες κάποιον για να κάνει τη βρώμικη δουλειά και εσύ από κάτω (απέξω) θα του κάνεις υψηλή κριτική όποτε θέλεις και αυτός σαν πιόνι θα κινείται ανάλογα;

ΌΧΙ φίλε μου!

Αυτός που κατόρθωσε και πήρε τη ψήφο σου είναι ΠΙΟ έξυπνος από εσένα ΚΑΙ ΠΙΟ ικανός από εσένα και ΑΥΤΟΣ θα παίρνει αποφάσεις.

Η δική σου δουλειά είναι να λες την άποψη σου να προσπαθείς να επηρεάσεις αλλά τις αποφάσεις τις παίρνουν οι λίγοι, οι ΕΚΛΕΚΤΟΙ, οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!

Αυτοί που εκλέγονται είναι οι καλύτεροι, όχι οι απέξω!

Ε όχι και μονά ζυγά δικά μας…

Αν έκανες λάθος επιλογές, στις επόμενες εκλογές να τις διορθώσεις.


Αυτά δήλωσε σήμερα ο ΜΕΓΑΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ συνδικαλισταράς των πρακτόρων

Και για όσους δεν ξέρουν τι έγραψε ο Λάζαρος που προκάλεσε αυτό το ξέσπασμα του συνδικαλισταρά μας, το παραθέτω από κάτω:


Ο/Η ililak λέει:

ΤΑ ΦΩΤΑ!

Μια ιδιαιτερα γιορτινη μερα σημερα,με ξεχωριστη σημασια.
Αυτο το σχολιο το γυριζα στο μυαλο χθες μετα την αποφαση και θελω να σου πω φιλε μου πως εδω εισαι δυο μετρα οφ-σαιτ,και εξηγουμε.
Τι σημαινει κοινη γνωμη,τι νοημα εχει η βαση η πλειοψηφια ξερεις?
Μηπως ειναι μια απλη μαζα που αγεται και φερεται ωστε να λαμβανεται ΜΟΝΟΝ ΥΠΟΨΙΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ?
Και ποιοι ειναι αυτοι οι < ελαχιστοι> που θα σηκωσουν την ευθυνη αποκλειστικα στην ληψη της τελικης αποφασης? Μηπως πιο εξυπνοι,μηπως πιο χαρισματικοι,μηπως πηραν κανενα χρισμα απο τον Παπα στο αλαθητο ?….ωστε να λαμβανουν ΜΟΝΟ υποψιν,και μετα να πραττουν τα αντιθετα.
Εχεις φιλε μου μια πορεια στα κοινα,πορεια που εγω δεν πηρα και ουτε προκειται να παρω ποτε αλλα με το να μενω στην βαση και να αποτελω μια μοναδα μες το πληθος δεν σημαινει οτι εκλεγω εσενα και τον καθε αντιπροσωπο σαν πιο εξυπνο και συνετο απο μενα,αλλα σε εκλεγω για να με αντιπροσωπευσεις για να εκφρασεις με τον καλυτερο τροπο τα πιστευω μου, να υπερασπιστεις τις ιδεες μου,και οταν λεω <μου> αναφερομαι στην βαση στην κοινη γνωμη και οχι φυσικα στον Λακη.
Τι θα πει παιρνω το ρισκο της αποφασης ξερεις η μηπως θελεις να σου πω ?
Παμε να το δουμε στην πραξη?
ΑΝ εγω παρω ενα <προσωπικο> ρισκο (γιατι ειναι πολυ παρεξηγημενη η εννοια της λεξης) στην δουλεια μου για παραδειγμα και αποτυχω, ολες οι συνεπειες του <<ρισκου μου>> θα πεσουν επανω μου,ΟΛΕΣ θα βαρυνουν αποκλειστικα εμενα και αλλον κανενα!
Αυτος ομως που πρεπει και ειναι εξουσιοδοτημμενος να παιρνει αποφασεις ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,αλλα για τους πολλους ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ οχι να τους λαμβανει απλα <υποψιν>,,,δηλαδη στην ουσια να τους <γραφει κανονικα>, αλλα να εφαρμοζει κατα γραμμα τις εντολες τους,και προπαντως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ για λογαριασμο ΟΛΩΝ.
Εκφραστες απλοι ειστε!ΟΥΤΕ πιο εξυπνοι ΟΥΤΕ πιο ομορφοι απο μας!
Μιλωντας χθες με ενα πολυ γνωστο σε ολους σας συναδελφο απο Πατρα μου ανεφερε το εξης απλο και εντυπωσιακο….<<Εμεις Λακη στην Πατρα πριν λαβουμε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αποφαση,ενημερωνουμε πρωτα ΟΛΟΥΣ τους συναδελφους της Πατρας και ετσι εκφραζουμε απολυτα την θεληση της κοινης γνωμης της βασης δηλαδη.Γι αυτο φιλε μου στη καθε απεργια ΟΛΟΙ κλειστοι και ενωμενοι την βγαζουμε ομορφα…με τα καφεδακια μας. Γιατι αγαπητη ΠΟΕΠΠ, για να αφησω λιγο τον φιλο Σωκρατη,ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΛΑΘΗ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ?
Δεν θα μπορουσε επωνυμα π.χ. να ψηφιζει ο καθε πρακτορας στο site σας ωστε να απαλλαγειτε απο αυτες τις ευθυνες που ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ,ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ?
Τζαμπα μαγκες,….γιατι και αλλο ενα λαθος που θα ειναι και το μεγαλυτερο να αποδειχτει η επιλογη της αναστολης ΣΑΣ ,παλι θα εχετε τα μουτρα να ζητατε την εκλογη σας ……..!
Στριβαμε ενα νομισμα με την απεργια στις 7-8μηνα,με μια ακομη προσφορα ολων των συναδελφων για μια ακομα προσπαθεια (εστω και ετεροχρονισμενη).
Οπως και να καθοτανε ειτε κορωνα ειτε γραμματα,κανεις δεν θα ελεγε τιποτα,θα μιλουσαμε με εργα.
Τωρα παλι με δικη σας ευθυνη ……παρακαλαμε να κατσει μονο η πλευρα που θελουμε!
Μακαρι να κατσει!!!!
…………………………..αλλοιως <<την κατσαμε και η βαρκα εγειρε>>.



.........................................................................................................................................



Ο Λάζαρος, κατα κόσμον Λάκης, δεν είναι άλλος από τον γνωστό μας ililak

Ρε συ Λάζαρε είπαμε να μας Φωτίσεις μέρα που είναι.

Με ποιούς είσαι τελικά ???????????????

Με μας ή με το Θεριό;

Βέβαια ο εξυπνότερος όλων των πρακτόρων, δεν είναι ο μόνος που νομίζει ότι επειδή εκλέχθηκε???? μπορεί να αποφασίζει κόντρα στο λαϊκό αίσθημα. Έχει κι άλλα λουλούδια ο μπαξές της ΠΟΕΠΠΠ.

Μην ακούς κανέναν παλληκαρά μου πεφωτισμένε συνδικαλισταρά.

Μπροστά εσύ και απο πίσω όλοι εμείς τα πρόβατα..........

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ILLUMINATI ΜΟΥ


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γι αυτο εχουμε αυτα τα χαλια τα τελευταια χρονια επειδη ειναι πιο εξυπνος μεσα σε τοσους χαζους ΑΥΤΟΣ !!
Βεβαια το ξυλο οταν θα το τρωει τι θα λεει ???