powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ

2 σχόλια:

Giannis είπε...

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ..........
γιατί αύριο μετράνε οι ΠΡΑΞΕΙΣ
Από το Σάββατο μπορούμε να ξαναμιλάμε.
Άλλωστε έχουν ειπωθεί τόσο πολλά !!!!
Εγώ ένα πράγμα θα σας θυμίσω.

ΑΥΤΗ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ.
ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ.
ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ 100%

Giannis είπε...

Φίλε Λάκη οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.
Αύριο δεν θα είμαι μαζί σας.
Το πρωί θα είμαι στην περιφρούρηση του κεντρικού μου, αλλά από τις 2 και μετά η φυσική μου παρουσία απαιτείται εδώ.
Βλέπεις η ΠΕΠΠΣ (Σωματείο Ιπποδρομιακών πρακτόρων) αποφάσισε να μην συμμετάσχει στην απεργία.
Λές και τα Ιπποδρομιακά πρακτορεία δεν τα αφορά το ΟΧΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ.
Μίλησα με την πρόεδρο.
Μου είπε κάτι αστείες δικαιολογίες....
Νομίζω ότι το ΔΣ εγκλωβίστηκε στις προσωπικές αντιπαραθέσεις και στην διχόνοια των προηγούμενων ετών.
Έργο Κλωνάρη και αυτό !!!!!!!!
Χωρίς να αθωώνω βέβαια και την άλλη πλευρά.
Ας είναι ........ Θα έρθει και η σειρά τους να λογοδοτήσουν.
Όπως και νά 'χει το πνεύμα μου θα είναι μαζί σας.
Θα κυκλοφορεί ανάμεσα στα ποτήρια με το τσίπουρο.
Να θυμάστε ότι το απόγευμα απαιτείται και πάλι περιφρούρηση.
Άρα το οινόπνευμα με ΜΕΤΡΟ.