powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σήμερα Τρίτη 2/11/2010 και ώρα 10.00 το βράδυ θα γίνει συγκέντρωση στο πρακτορείο του συναδέλφου Νίκου Φαργκάνη, μέλους του ΔΣ τόσο του σωματείου Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής όσο και της ΠΟΕΠΠΠ.
Το πρακτορείο βρίσκεται Αλ. Παπαναστασίου 96, και η συγκέντρωση γίνεται για όσους συναδέλφους δεν παρακολούθησαν την συγκέντρωση στο πρακτορείο του κ. Γραμματικόπουλου. Θα μιλήσουμε για όλα τα θέματα που μας απασχολούν και φυσικά για τηνΑΠΕΡΓΙΑ της Παρασκευής.

5 σχόλια:

Φαργκάνης Νίκος είπε...

Καλημέρα
Στέφτηκε με επιτυχία και η χθεσινή συγκέντρωση στο πρακτορείο μου. Κανένας συνάδελφος δεν είχε τον παραμικρό ενδοιασμό πως πρέπει να επιτύχουμε το απόλυτο στην απεργία της Παρασκευής.
Έγινε φυσικά συζήτηση και για άλλα θέματα που αφορούν τον κλάδο.
Ας σημειωθεί ότι έλειπε ο Πετραν γιατί δεν του υποσχεθήκαμε σουτζουκάκια!!!!
Σήμερα θα έχουμε συγκέντρωση στο πρακτορείο της κ. Λιβεριάδου στις 10.30 στους Επιβάτες. Αφόρα τις περιοχές από Ν. Μηχανιώνα, Περαια, Αγ. Τριάδα, Επανωμή, Πλαγιάρη, Θέρμη, Τριάδι κλπ.

ililak είπε...

Με την ελπιδα,να δικαιωθει η αισιοδοξια σου Γιαννη την Παρασκευη το μεσημεριτην ετοιμασαμε με τον jojo,και τον Petran,την συναντηση στην Κρηνη.Η παρεα σας στο τσουγκρισμα,και τις αμπελοφιλοσοφιες μας,με δυο λογια μας εγινε.........Απαραιτητη Συνηθεια.

Unknown είπε...

Στο θέμα της απεργίας δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα για το τι θέλουμε
και πως θα κινηθούμε από κανέναν. Εμένα δεν μου άρεσε όμως η εικόνα των
πέντε ατόμων στην συγκέντρωση. Μερικοί προτιμούν να κάτσουν στο μαγαζί
τους για το Τσαμπιον Λιγκ παρά να έρθουν να παρακολουθήσουν την
συγκέντρωση και να εκφέρουν την γνώμη τους για το μέλλον τους. Και μην
μου πει κανένας το αντίθετο γιατί σε άλλες συγκεντρώσεις φίλε Νίκο
δεν χωρούσε το μαγαζί από κόσμο!!

Giannis είπε...

Φίλε Λάκη δεν έχουμε άλλη επιλογή από την επιτυχία.
Είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να πετύχουμε.
Ελπίζω να μπορέσω να είμαι μαζί σας την Παρασκευή γιατί κάτι δεν μου κολλάει καλά και φοβάμαι ότι θα έχω κόλλημα.

Φαργκάνης Νίκος είπε...

ΦΙΛΕ < salinikios > ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΕΝΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑ ΟΚΤΩ!!!!!!!
ΣΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΠΑ!!!!!!!!!!!!!!