powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΦΑΡΓΚΑΝΗ

Παραλάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή του Νίκου Φαργκάνη.

Εκ των προτέρων θέλω να ευχαριστήσω το παρόν site για την φιλοξενία του.

Για τους τακτικούς αναγνώστες του, θα ήθελα να τους υπενθυμίσω πως σταμάτησα να μετέχω στις συζητήσεις με συναδέλφους αλλά και στις πολύ σωστές τοποθετήσεις του διαχειριστή αυτού του site λόγο της συγκατάθεσης μου στην περσινή μας κατάληψη για το θέμα της φορολόγησης των κερδών από μηδενική βάση. Τότε ένοιωσα μόνος, αφού δεν αποδεχτήκαν την απόφασή μου ακόμα και οι στενοί μου συνεργάτες πλην ενός. Μάλλον μιας. Της Φτίκας Μαρίας.

Βέβαια στο τέλος δικαιώθηκα για την απόφασή μου αλλά δυστυχώς έχασα φίλους και συνεργάτες οι οποίοι ντρέπονται να έρθουν, όχι να μου ζητήσουν συγγνώμη για τα λόγια που ξεστόμισαν, δεν το θέλω και δεν χρειάζεται, αλλά να ξεχάσουν το γεγονός και να προσπαθήσουμε από κοινού για το καλό των πρακτορείων μας και της δουλειάς μας.

Στις τηλεφωνικές αλλά και στις προσωπικές επαφές που έχω με πολλούς συναδέλφους, πολύς λόγος για την αναστολή της απεργίας.

Το πρώτο που θα ήθελα να πω είναι να πέσουν οι τόνοι έως ότου δούμε τα αποτελέσματα για τα οποία δόθηκε αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων. Η αναστολή έγινε. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτοί που αποφάσισαν για την αναστολή της απεργίας έπραξαν σωστά η όχι. Αυτό που έχει σημασία αυτήν την στιγμή είναι να μείνουμε σαν κλάδος ενωμένος και να είμαστε έτοιμη να ξαναδείξουμε όποτε μας χρειαστεί δύναμη μεγαλύτερη του 98%. Φυσικά επειδή εκλεγόμαστε από τους πράκτορες πρέπει να τους καταθέσουμε τις απόψεις μας για την εν λόγο αναβολή.

Εγώ θα σας καταθέσω τα γεγονότα όπως εγώ τα έζησα και ειδικά την τελευταία εβδομάδα.

Και αρχίζοντας να σας εκθέτω τα γεγονότα θα σας πω πως τον τελευταίο μήνα τα Διοικητικά Συμβούλια γίνονταν τουλάχιστον κάθε εβδομάδα προσπαθώντας,1ον να εξευρεθεί κάποια λύση στα προβλήματα μας 2ον στην σωστή ενημέρωση των συναδέλφων και 3ον στην οργάνωση των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Όσων αφόρα την τελευταία εβδομάδα, πριν την αναστολή, είχαμε Διοικητικό Συμβούλιο την Κυριακή το βράδυ 22.00 με παρουσία και αρκετών συναδέλφων από την Αθήνα.

Επέστρεψα το μεσημέρι της Δευτέρας στην Θεσσαλονίκη και άρχισα να εκτελώ την εντολή του Σωματείου μας. Δηλαδή την οργάνωση του τομέα που μου ανατεθεί για την περιφρούρηση της απεργίας. Έκανα συγκέντρωση στο πρακτορείο μου την Δευτέρα το βράδυ. 35 πρακτορεία. Την Τρίτη το βράδυ συγκέντρωση των συναδέλφων από πρακτορεία Μηχανιώνας, Αγ. Τριάδας , Περαία, Ν. Επιβάτες, Θέρμη, Τριάδι, Ταγαράδες, Ρυσιο, κ.λ.π. 25 πρακτορεία. Όλοι αποφασισμένοι για την περιφρούρηση της απεργίας. Κατά την συνάντηση μας με τους ως άνω πράκτορες δέχομαι τηλεφώνημα του Προέδρου της Ομοσπονδίας του κ. Τοπτσίδη που μου ανακοινώνει πως την Τέταρτη το βράδυ πρέπει να βρίσκομαι στον ΟΠΑΠ Αθηνών λόγο εξελίξεων. Έτσι αναβάλω την προγραμματισμένη συνάντηση συναδέλφων της Τετάρτης.

Και ως όφειλα το μεσημέρι της Τετάρτης ήμουν στον ΟΠΑΠ Αθηνών όπως μου δόθηκε εντολή από τον Πρόεδρο. Δεν θα αναφερθώ ποιοι συνάδελφοι του Δ.Σ. ήταν εκεί. Όπως επίσης εκεί ήμουν και την Πέμπτη από της 9.00 το πρωί περιμένοντας την απόφαση των διαβουλεύσεων του προεδρείου της ΠΟΕΠΠΠ με τον ΟΠΑΠ. Στροβιλίζαμε γύρω από τον εν απεργία πείνας και δίψας? Κίμωνα Κλωνάρη( γιατί ρε Κίμωνα περιθωριοποίησες την απόφαση της Ομοσπονδίας μας, για έναρξη του αγώνα μας από την Παρασκευή και ανεξαρτητοποιήθηκες ?) και ανεβοκατεβαίναμε στον τέταρτο όροφο της ΟΠΑΠ παρακαλώντας????? τον κ. Σπανουδάκη. Γιατί????? Τελευταία στιγμή να προσπαθήσει να μας λύσει τα προβλήματα μας?

Παρά τις επισημάνσεις μου ότι μας δουλεύει ο Σπανουδάκης δεν εισακούστηκα. Άλλωστε η ευκαιρία που του δίναμε για αναστολή των κινητοποιήσεων ήταν μέχρι την Πέμπτη το μεσημέρι. Κατά τη 1.00 μ.μ. ο Πρόεδρος μας ο κ. Τοπτσίδης κατεβαίνει με ένα χαρτί με τις προτάσεις της ΟΠΑΠ και που φευγαλέα προσπαθούμε να βγάλουμε συμπεράσματα. Στην μίνι σύσκεψη του προεδρείου της ΠΟΕΠΠΠ το συμπέρασμα ήταν πασιφανές και αμέσως απεφάνθη για ΑΠΕΡΓΙΑ.

Ρώτησα τον Πρόεδρο εάν θα κάνουμε συμβούλιο και θα πρέπει να παραμείνω και άλλο στην Αθήνα η να πάω στην Θεσσαλονίκη για οργάνωση της απεργίας και με διαβεβαίωσε πως δεν χρειάζομαι. Και επειδή είχα κλείσει εισιτήριο επιστροφής για τις 15.00 ( πάντα κόβω εισιτήριο για αργότερα απ ότι μου ζητείται, για τυχόν ανάγκες της Ομοσπονδίας ) αποχώρισα από την Αθήνα με τον συνάδελφο κ Μπατάρα για την Θεσσαλονίκη.

Στις 16.30 ήμουν στο πρακτορείο μου και τα τηλέφωνα πήραν φωτιά ( καθώς τέτοια εντολή έδωσα στους συνάδελφους για οριστικοποίηση της απεργίας μιας και έλειπα στην Αθήνα για διαπραγματεύσεις). ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι ήταν σύμφωνοι και έτοιμοι για την περιφρούρηση της απεργίας.

Κατά τις 19.30 δέχομαι τηλεφώνημα από τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας μας, που μου ζητεί με FAX την συναίνεση μου για αναστολή της απεργίας διότι, όπως μου ειπε, μας διαβεβαίωσαν από τον ΟΠΑΠ προς το καλλίτερο για τα περισσότερα των αιτημάτων μας. Μάλιστα μου έδωσε και ένα νούμερο FAX του ΟΠΑΠ για να του στείλω την συναίνεση μου.

Επικοινώνησα με τους άμεσους συνεργάτες μου και αφού παραθέσαμε τα στοιχεία που είχαμε ως δεδομένα, αποφάσισα να στείλω την παρακάτω επιστολή.

Έχοντας επίγνωση της ευθύνης της τιμητικής θέσεως να είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβούλιου των πρακτόρων ΟΠΑΠ –ΠΟΕΠΠΠ – και σεβόμενος την αποφασιστικότητα των συναδέλφων για δίκαια λύση των αιτημάτων μας, είμαι αρνητικός στην αναστολή της 48ωρης εξαγγελθείσας απεργίας, επειδή δεν έχω κανένα κείμενο που θα με διαβεβαιώνει ότι λύθηκε κάποιο από τα αιτήματα για τα οποία ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις μας

Προσπαθώντας να στείλω την απάντηση μου, διαπιστώνω πως το νούμερο FAX που μου δόθηκε, ένας από τους δυο μας έκανε λάθος, αφού επιχείρησα τρεις φορές να του στείλω την επιστολή μου. Προφανώς εγώ να έγραψα λάθος νούμερο λόγο φόρτου της στιγμής. Ταυτόχρονα δεχόμουν και τα τηλεφωνήματα των εξαγριωμένων συναδέλφων ( αλήθεια πως το έμαθαν πριν από εμένα?) ενώ σε λίγο μου ήρθε και το μήνυμα της Ομοσπονδίας από της μηχανές.

Όπως προανέφερα η επιστολή μου δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό της παρ όλο που το επιχείρησα τρεις φορές.

Η αναστολή της απεργίας μας έγινε. Στήριξα και θα στηρίζω κάθε ενέργεια του προεδρείου της Ομοσπονδίας μας. Είμαι σίγουρος πως η απόφαση που πήραν βγήκε μετά από ορθολογική σκέψη. Σίγουρα θα ήθελα να συζητηθεί περισσότερο και να μετέχω της διαδικασίας. Είμαι όμως υποχρεωμένος να υποστηρίξω με θέρμη την απόφασή τους για το καλό του κλάδου. Αυτό μου επιβάλει η δική μου λογική. Και αν, και ελπίζω να μην χρειαστεί, ξαναγίνουν κινητοποιήσεις θα είμαι πρώτος και πάλι μεταξύ των πρώτων στις επάλξεις για διεκδικήσουμε ότι μας ανήκει.

Μου μένει πάντως η πικρία της μη σωστής μου ενημέρωσης και περιμένω το επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο να μάθω όλα τα ακριβή γεγονότα.

Έχει ακουστή ότι η αναστολή πάρθηκε κάτω από την πίεση της επιδείνωσης της υγείας του συναδέλφου του κ. Κλωνάρη που έκανε απεργία πείνας και δίψας έξω από το κτίριο του ΟΠΑΠ. Εάν υπήρχε τέτοιο θέμα καλώς έπραξαν οι συνάδελφοι. Ας αναλογιστή όμως ο συνάδελφος μας πως ενέργειες σαν κι αυτές βλάπτουν τον κλάδο. Λέω ΑΝ.

Και επί τι ευκαιρία. Φίλοι συνάδελφοι !!!!! μην κάνετε κριτική εκ του ασφαλούς. Κρατήστε τον κλάδο δυνατό και συσπειρωμένο. Είναι ανάγκη και χρέος ΟΛΩΝ μας.

Συναδελφικότητα

Νίκος Φαργκανης

Μέλος Δ.Σ. Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.

Μέλος Δ.Σ. Ένωσης Πρακτόρων ΟΠΑΠ Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής

Με την επιστολή αυτή ο Νίκος ο Φαργκάνης ξεκαθαρίζει τη θέση του παλικαρίσια και κάνει σαφές ότι αν ήταν παρών θα ψήφιζε κατά της αναστολής αφού τίποτα ξεκάθαρο δεν πήραμε.

Τώρα πως οι υπόλοιποι εκτός από τους Κοντώση και Πουλημά που ψήφισαν κατα "είδαν" ότι κερδίσαμε όπως λέει ο Κλωνάρης, συγνώμη η ΠΟΕΠΠΠ ήθελα να πω, στην μακροσκελέστατη ανακοίνωσή της δεν το καταλαβαίνω.

Εκτός και αν ψηφίζουν μονοκούκι γιατί έτσι απαίτησε ο "αυτοκράτορας"

Μόνο που ο "αυτοκράτορας" είναι πλέον γυμνός και τη γύμνια του δεν μπορεί να την κρύψει πια.

Λίγα τα ψωμιά σου "αυτοκράτορα". Πολύ λίγα........

14 σχόλια:

Φαργκάνης Νίκος είπε...

ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ.
ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΞΗ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΤΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ.
ΠΕΡΣΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ( ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ) ΑΠΕΡΓΙΑΣ. Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΑ ΑΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΑ ΠΑΛΙ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ.
ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΕΚΑΝΕ ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η Κ. ΤΣΑΜΠΑΣΛΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ, ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟΥΣ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ Η ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝΕ.
ΜΑΡΙΑ ΦΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗ ΑΙΒΑΖΙΔΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΗΣΑΣΤΑΝ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΣΑΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΡΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΑΤΕ.
ΚΑΙ ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΝΙΕ ΠΟΥ ΕΞΗΡΕΣ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. Ο ΦΑΡΓΚΑΝΗΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ. ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. .
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ Η Κ ΤΣΑΜΠΑΣΛΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ?
ΓΙΑΤΙ Κ.Κ. ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ?

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Τι έγινε με τον Κλωναρη ρε παιδιά? Συνεχίζει την απεργία πείνας και δίψας? Κάποιος μου είπε πως την σταμάτησε!!!!! Γιατί λύθηκαν τα προβλήματα μας η δεν άντεξε άλλες μέρες?? Ο ίδιος δεν έλεγε ότι θα σταματήσει εάν λυθούν ΟΛΑ τα αιτήματα μας??

Unknown είπε...

..........Και κάτι άλλο που ξέχασα να αναφέρω!! Γιατί Φαργκανη δεν σε ενοχλήσαμε ξανά αφού δεν πήραν το ΦΑΞ??? Ποιοι ψήφισαν τελικά για την αναστολή της απεργίας?? Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος αλλά με ΟΝΟΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aggelikh είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΣΙΤΕ ΣΑΣ.ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΣΤΗ ΤΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΦΑΡΓΚΑΝΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΕΚΦΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΩΝΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ.ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Η ΠΟΕΠΠΠ ΕΧΕΙ 15 ΜΕΛΗ.ΣΩΣΤΑ?ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ?ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΟΙ?

Unknown είπε...

Διάβασα κάπου να λένε ότι το στοίχημα βελτιώνεται από τους ανθρώπους του ΟΠΑΠ. Ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο αγώνες προκριματικών δεν είχαμε τις άλλες χρονιές!!!!!!! Ας μου εξηγήσει κάποιος άνθρωπος που την βλέπεται την βελτίωση??? ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΠΑΠ. ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ Ε/Ε(ΟΙ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΗΛΑΔΗ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΑΓΩΝΕΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΕΝΔΕΙΞΗΣ. Έναν αγώνα
δηλαδή μονό δεν μπορείς να τον παίξεις δυάδα με κάποιον αγώνα από τα
προκριματικά!!! Αυτή είναι η βελτίωση η εγώ είμαι ο βλάκας???

Φαργκάνης Νίκος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!! ΣΑΛΟΝΙΚΙΕ ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ, ΑΜΕΛΕΤΗΤΟ, ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟ!!!!!!!!!!! ΤΟ ΚΑΦΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙΣ ΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ!!!! ΜΟΝΟΝ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΜΟΔΙΣΤΡΟΣ (ΟΠΑΠ). ΑΜΑΝ ΠΟΙΑ!!! ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ? ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ?

Unknown είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ,
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ,ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ,ΕΝΟΤΗΤΑ,ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΕΠΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΆΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΦΑΡΓΚΑΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ(ΑΠΟ ΤΟΥΣ 15 ΤΗΣ ΠΟΕΠΠ)
ΕΠΩΝΥΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΙ ΘΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ, ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ????

Φαργκάνης Νίκος είπε...

ΣΑΛΟΝΙΚΙΕ!!!!!!! ΠΑΙΞΕ ΜΟΥ 1000 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ. ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Το μόνο που κατάφεραν φίλε Φαργκανη είναι ότι βελτίωσαν τον χρωματισμό
του κουπονιού!!! Τέρμα το μονότονο κουπόνι που ξέραμε!! Έχουμε έναν πολύ
όμορφο συνδυασμό χρωμάτων!! Κόκκινο, πράσινο, καφέ!! Άλλωστε είναι καλό
να βάζουμε χρώμα στην ζωή μας. Το λένε και οι ίδιοι οι ψυχολόγοι!!!!!

Φαργκάνης Νίκος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 1/7/2010 ΚΑΙ ΩΡΑ 20.00 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΕΠΠΠ. ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ.
ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

Unknown είπε...

ΘΑ ΧΩΡΕΣΟΥΜΕ!!!!!
ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ??ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΡΓΗΣΕΙ?

Unknown είπε...

Καλησπέρα συνάδελφοι!! Σήμερα πήραμε μια γεύση για το τι θα επακολουθήσει
με το τέλος του μουντιάλ σχετικά με τους τζίρους μας!! Δεν μας γλιτώνουν ούτε η
αλλαγή χρωμάτων στο κουπόνι ούτε τα προκριματικά με τις ομάδες που δεν μπορείς
να προφέρεις!! Άραγε μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί είναι φραγμένα τα αυριανά
ματς???? Δεν θα γίνουν η έτσι γουστάρουμε και τα φράζουμε?? Μάλλον το δεύτερο!!!
Και να μην ξεχάσω να αναφέρω και την προωθητική ενέργεια για το ΛΟΤΤΟ!! Φοβερή
κίνηση μέσα στο καλοκαίρι!! Όλος ο κόσμος δεν θα πάει διακοπές σε εμάς θα έρχεται
να παίζει ΛΟΤΤΟ!!! Θα κάνουμε κάτι τζίρους τρελούς!!!

Φαργκάνης Νίκος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ……ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.
ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ, ΧΑΡΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΑΣ.
ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ, ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΕΠΠΠ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑ.