powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

CASUS BELLI

Την Πέμπτη η επιτροπή παιχνιδιών της ΠΟΕΠΠΠ είχε συνάντηση με τους ανθρώπους του ΟΠΑΠ για μια σειρά θεμάτων όπως το LIVE, το ιντερνετ, οι κάρτες, η κλιμακωτή προμήθεια, το ωράριο κλπ.

Δεν έμαθα τι ακριβώς συζητήθηκε, καθώς η ΠΟΕΠΠΠ θα βγάλει ανακοίνωση τις επόμενες μέρες και θα ενημερωθούμε όλοι μας, αλλά αυτό που έμαθα είναι ότι απέχουμε παρασάγγες.

Αναμένεται επίσημη γραπτή πρόταση του ΟΠΑΠ την οποία και θα αξιολογήσουμε, θα

διαπραγματευτούμε και τελικώς θα αποφασίσουμε, μέσω της ΓΣ των αντιπροσώπων, τι μπορούμε να δεχτούμε και τι όχι.

Την ώρα λοιπόν που γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης και ανίχνευσης των προθέσεων των δύο πλευρών και την ώρα που η καλή πρόθεση είναι το πρώτο ζητούμενο για να

φτάσουμε σε συμφωνία, ο ΟΠΑΠ προχώρησε σε μια άνευ προηγουμένου κίνηση.

Έστειλε μέσω κάποιας διαφημιστικής εταιρείας εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες φακέλους προωθητικής ενέργειας για τα νέα παιχνίδια στους "πιλοτικούς" νομούς Θεσσαλονίκης, Κιλκίς και Άρτας.

Μέχρι εδώ όλα καλά. Η πρωτοβουλία του ΟΠΑΠ να μπει δυναμικά στην προώθηση των νέων παιχνιδιών δεν θα έβρισκε αντιρρήσεις, ούτε καν σκεπτικισμό.

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Μάλλον ΟΧΙ.

Με πρόφαση την προώθηση των νέων παιχνιδιών ο ΟΠΑΠ επιχειρεί να δημιουργήσει μια βάση δεδομένων με τα στοιχεία των πελατών μας με απώτερο σκοπό κάποια στιγμή να μας παρακάμψει. Είναι το "όνειρο" των αγαπητών μας συνεργατών. Είναι η τελική φάση της υλοποίησης που σχεδίου του ΟΠΑΠ να απαλλαγεί από τα βαρίδια, όπως μας αποκαλούν, να απαλλαγεί από το δίκτυο που επιβαρύνει το κόστος διάθεσης των προϊόντων του, να απαλλαγεί από εμάς, τους ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ.

ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.

Τόσο εσάς, όσο και των ΕΦΙΑΛΤΩΝ που σας βοήθησαν στην αρχική φάση αυτού του σχεδίου ή συνεχίζουν να συμμερίζονται τα πανούργα σχέδιά σας.

Για να δούμε όμως τι είναι αυτή η προωθητική ενέργεια.

Πρόκειται για έναν κλειστό φάκελο απ’ έξω από τον οποίο είναι τυπωμένα τα λογότυπα ΟΠΑΠ, GOLUCKY, MONITOR GAMES και το σλόγκαν «έλα κι εσύ στην play zone

Έφτασε στον πελάτη με courier !!!!!!!

Είχε μέσα 5-6 σετ του προωθητικού υλικού για να τα δώσει ο πελάτης και σε φίλους του.

Η ισχύς της προσφοράς ήταν 4/4/2011 έως 31/4/2011

Η δε καταληκτική ημερομηνία αποστολής δελτίων και στοιχείων στην spread-it, ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΕΠΕ η 13/5/2011.

Μέσα στο φάκελο βρίσκεις:

Τα τρία προσπεκτάκια των παιχνιδιών ( Υπ’ όψιν εγώ ακόμη δεν έχω στο μαγαζί μου προσπέκτους για τα μπαλόνια)

Ένα DEMO DVD με επίδειξη των νέων παιχνιδιών.

Μια Α4 σελίδα μιας όψης που καλεί τον παραλήπτη, εάν είναι άνω των 18 ετών, να έρθει στην playzone των πρακτορείων ΟΠΑΠ, να παίξει και να κερδίσει εύκολα ανεβάζοντας την αδρεναλίνη στα ύψη και να επωφεληθεί από ένα σούπερ δώρο αξίας 11€ !!

Αυτή τη σελίδα την υπογράφει ο ΟΠΑΠ

Αλλά η ουσία όλης αυτής της προωθητικής ενέργειας είναι στη δεύτερη Α4 που βρίσκεται

μέσα στο φάκελο.

Στην μία όψη υπάρχει μια φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων που εκτός από τα κλασικά ονοματεπώνυμο και διεύθυνση, σταθερό και κινητό τηλ, e-mail, τους ζητά …………

ΑΡΙΘΜΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

ΤΡΑΠΕΖΑ στην οποία τηρείται ο λογαριασμός …………

Να απαντήσουν αν έχουν λογαριασμό pay pal και με ποιο email είναι συνδεδεμένος.

Δεν το καταλάβατε; Κι εγώ δε το ‘πιασα με τη μία, χρειάστηκε να το ξαναδιαβάσω. Ορίστε λοιπόν. Του ζητά…………

ΑΡΙΘΜΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

ΤΡΑΠΕΖΑ στην οποία τηρείται ο λογαριασμός …………

Να απαντήσουν αν έχουν λογαριασμό pay pal και με ποιο email είναι συνδεδεμένος.

Στην άλλη όψη υπάρχουν οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας, τα στοιχεία της διαφημιστικής εταιρείας που υλοποιεί την προωθητική ενέργεια, τηλέφωνο επικοινωνίας για τυχόν απορίες, και οδηγίες για να επωφεληθεί ο παραλήπτης από το σούπερ δώρο των 11€ !!!!!

Αυτή τη σελίδα δεν την υπογράφει κανείς !!!!!!!!!

Με δυο λόγια: στέλνεις παιγμένα δελτία monitor games και απόδειξη εξόφλησης κάρτας ΤΑΧ μαζί με τη φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων και σου αποστέλλονται ίσης αξίας κουπόνια για να συμμετάσχεις στα παιχνίδια του ΟΠΑΠ δωρεάν. Μέγιστη αξία κουπονιών : 6€ για τα monitor games και 5€ για τα Golucky.

Οι άνθρωποι του ΟΠΑΠ και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Marketing, απομονωμένοι στη γυάλα τους, μας απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο. Δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Εκτός της προχειρότητας με την οποία ενήργησαν, αποκάλυψαν και τις πραγματικές προθέσεις τους.

Θέλει η ….. πόρνη να κρυφτεί, κ η χαρά δεν την αφήνει ………….. λέει ο σοφός λαός μας.

Πέραν όμως της αποκάλυψης των πραγματικών προθέσεών τους, μας δείχνουν άλλη μια φορά ότι δεν μας υπολογίζουν. Από την μια συζητάνε μαζί μας για το θεαθήναι, και από την άλλη εφαρμόζουν με γοργά βήματα το σχέδιό τους για να απαγκιστρωθούν από το δίκτυο.

Εδώ όμως μου γεννάται μια άλλη απορία.

Τόσο η διαφημιστική spread it, όσο και ο ΟΠΑΠ συγκεντρώνουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Η αρχή προστασίας δεδομένων είναι ενημερωμένη;

Έχει δώσει άδεια για τη συγκέντρωση τέτοιων στοιχείων;

Για ονοματεπώνυμα και αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών;

Εκτός από το ανήθικο του πράγματος εγείρονται και θέματα νομιμότητας

Το αδίκημα είναι ποινικό, αν δεν κάνω λάθος και σας βλέπω να χορεύετε για τα καλά

αγαπητοί συνεργάτες.

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ CASUS BELLI

Το προωθητικό υλικό που είναι μέσα στο φάκελο.

1 σχόλιο:

Πετράν είπε...

Γιάννη ΘΕΕ, πάρε την ΠΟΕΠΠΠ!